Reklama2009-04-09
0

Men's Day: Wszystko, co kręci faceta

Pod hasłem "Wszystko, co kręci faceta" rusza kampania reklamowaimprezy Men's Day. Akcja obejmuje prasę, internet, radio itelewizję.

Startująca właśnie kampania reklamuje pod hasłem "Wszystko, cokręci faceta" imprezę plenerową Men's Day, która w dniach 6-7czerwca odbędzie się na warszawskim lotnisku Bemowo. Akcjaprezentuje dostępne w ramach wydarzenia atrakcje przeznaczone dlamężczyzn, takie jak samochody, łodzie, gadżety i ubrania.

men

Akcja jest na razie prowadzona w prasie (Men's Health, AutoŚwiat, Motocykl, Chip, Malemen, Essence, Co jest grane), a wnajbliższym czasie obejmie również radio (Chilli ZET, Radio ZET,Antyradio Warszawa), telewizję (TVN, TVN Turbo) i internet (serwisywymienionych wyżej czasopism i stacji).

Zarówno kreacją dwumiesięcznej kampanii, jak i zakupem mediów najej potrzeby zajęła się agencja Sound of Music, która organizujeMen's Day.

Autor:tw

Więcej informacji:Men's Day

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas