Prasa2011-12-13
2

“Men's Health” liderem, “Logo” z największym spadkiem

We wrześniu br. wszystkie pisma lifestylowe i shoppingowe dla mężczyzn  zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej stracił magazyn „Logo”, a liderem został miesięcznik “Men's Health”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika “Men's Health” (Motor Presse Polska) wyniosła we wrześniu br. 63 779 egz. Tytuł ten zanotował spadek o 3,59 proc., ale awansował z miejsca drugiego na pierwsze.

Na pozycji wicelidera znalazł się magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem spadła o 15,05 proc. do 57 565 egz. W efekcie miesięcznik stracił pierwsze miejsce na podium.

Trzeci w zestawieniu był bez zmian “Playboy” (Marquard Media Polska). Zanotował on najmniejszy spadek w rankingu, wynoszący 3,16 proc., co dało mu wynik na poziomie 46 735 egz.

Wrzesień br. na największym minusie zakończył czwarty w rankingu miesięcznik “Logo” (Agora SA), którego sprzedaż ogółem spadła aż o 17,77 proc. do 46 608 egz.

Zobacz tabelę


Porównując dane z września do danych z sierpnia br., widać, że spadki zanotowały wszystkie tytuły poza “Men's Health”, którego sprzedaż ogółem wzrosła o 4,19 proc. Najwięcej straciło “Logo” - jego wynik zmalał o 8,19 proc. 

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:Men's Health, Logo, pismo lifestylowe, zkdp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas