Prasa2013-07-11
2

„Men's Health” liderem pism dla mężczyzn, „Playboy” poniżej 40 tys. egz.

W kwietniu br. jako lider sprzedaży wśród pism męskich umocnił się „Men's Health”, który jako jedyny zanotował wzrost. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health” (Motor-Presse Polska) w kwietniu 2013 roku wyniosła 64 328 egz. i względem kwietnia 2012 roku była wyższa o 10,73 proc.

Na drugie miejsce z trzeciego awansował „Playboy” (Marquard Media Polska), który w analizowanym okresie zanotował jednak spadek wynoszący 9,03 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 38 651 egz.

Z kolei na ostatnie miejsce podium spadło „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 29,78 proc. do 38 487 egz. Był to jednocześnie największy spadek w zestawieniu.

Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał o 23,41 proc. i ostatecznie wyniósł 31 086 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w kwietniu 2013 roku wyniosła 24 579 egz., po spadku o 17,14 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media, d. Presspublica) wzrósł o 66,80 proc. do poziomu 17 230 egz.

Zobacz tabelę


W kwietniu 2013 roku w porównaniu do marca 2013 roku wszystkie pisma męskie zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał „Men's Health” - było to 16,24 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas