Prasa2016-11-17
0

„Men’s Health” liderem sprzedaży wśród pism męskich, „Logo” wyprzedziło „CKM”

Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w sierpniu br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciło „CKM”. Liderem zestawienia pozostał „Men’s Health”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w sierpniu 2016 roku wyniosła 49 168 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 1,91 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 14,74 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 30 304 egz.

Na podium uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora), które awansowało z miejsca czwartego. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 16,81 proc. do 20 417 egz.

Na kolejną pozycję spadł z kolei miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 29,48 proc. do 19 544 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu miesięczników męskich.

Sprzedaż ogółem lipcowo-sierpniowego numeru dwumiesięcznika „Esquire” (Marquard Media Polska) wyniosła 10 761 egz., po spadku względem drugiego numeru o 16,18 proc. Magazyn ten wydawany jest od 27 lutego ub.r.

Dodajmy, że wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w sierpniu br. poszedł w dół o 33,46 proc. do poziomu 19 846 egz.

Zobacz tabelę

W porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników męskich pochwalić się mógł „Men’s Health” - było to 17,92 proc.

Największy spadek, wynoszący 11,67 proc., odnotowało również i tutaj „CKM”.

Z kolei wynik miesięcznika „Forbes” zwiększył się tutaj o 10,84 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.


 

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas