Prasa2011-05-17
0

“Men's Health” liderem, tylko “Playboy” zyskał

Liderem sprzedaży wśród miesięczników lifestylowych dla mężczyzn w lutym br. był magazyn  “Men's Health”. Najwięcej stracił “CKM”, a wzrost sprzedaży zanotował jedynie “Playboy”.

Sprzedaż ogółem pisma “Men's Health” (Motor-Presse Polska) w lutym br. wyniosła 59 015 egz. - pokazują dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej magazyn nie miał wydania lutowego, bo ukazał się łączony numer styczniowo-lutowy

Drugą lokatę zajął magazyn “CKM” (Marquard Media Polska), który w drugim miesiącu br. sprzedał się w nakładzie wynoszącym 50 990 egz., czyli o 18,54 proc. niższym niż w lutym ub.r. To największy spadek w rankingu.

Na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik "Playboy" (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem w lutym 2011 roku wyniosła 49 147 egz. Tytuł ten jako jedyny zanotował wzrost w zestawieniu, ale nie był on duży i wyniósł 1,04 proc.

Poświęcony gadżetom magazyn “Stuff” (Ginza Media Group) nie miał numer lutowego, bo magazyn zgodnie ze startegią wydawniczą ma 10 wydań w roku.

Zobacz tabelę


W lutym br. w porównaniu do stycznia br. wszystkie magazyny lifestylowe dla panów zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej (36,13 proc.) stracił “Playboy”. 

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas