W styczniu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w styczniu 2014 roku wyniosła 68 439 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była wyższa o 15,90 proc. Był to jedyny wzrost w zestawieniu i pozwolił pismu awansować z pierwszej na drugą pozycję.
Natomiast z pierwszego na drugie miejsce spadł „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 1,53 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 63 079 egz.
Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 25,97 proc. do 33 047 egz.
>>> Oglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki
Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 18,28 proc. do 28 235 egz.
Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w styczniu br. wyniosła 31 573 egz., po spadku o 3,33 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Buisness Communcations) wzrósł o 161,92 proc. do poziomu 20 993 egz.
Zobacz tabelę
W styczniu 2014 roku w porównaniu do grudnia 2013 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród pism męskich (o 36,38 proc.) również pochwalić się mógł „Playboy”. Z kolei najwięcej straciło w tym ujęciu „CKM” - było to 36,91 proc.