Prasa2013-11-15
1

„Men’s Health” liderem wśród pism męskich, „Logo” o 40 proc. w dół

Shutterstock.comShutterstock.com

W sierpniu 2013 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism męskich umocnił się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Logo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w sierpniu 2013 roku wyniosła 66 116 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była wyższa o 7,22 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 21,11 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 43 085 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do „CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem w sierpniu br. zmniejszyła się o 28,48 proc. do 37 489 egz.

Natomiast wynik ostatniego w rankingu miesięcznika „Logo” (Agora) zmalał najbardziej w zestawieniu, bowiem o 39,93 proc. i ostatecznie wyniósł 31 148 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w sierpniu 2013 roku wyniosła 27 755 egz., po wzroście o 4,21 proc.
Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Media) wyniósł 21 912 egz.

Zobacz tabelę


W sierpniu 2013 roku w porównaniu do lipca 2013 roku wszystkie pisma zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskał tutaj „Men’s Health” - było to 7,63 proc.

Zobacz tabelę

 

 

Autor:mk

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas