Prasa2014-10-13
1

„Men’s Health” na czele sprzedaży pism męskich. Tylko „Logo” do góry

W lipcu 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Logo”, z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lipcu 2014 roku wyniosła 58 091 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była niższa o 5,43 proc.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 5,69 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 39 906 egz.

Na podium uplasowało się „Logo” (Agora), które rok wcześniej było czwarte. Jego sprzedaż ogółem zwiększyła się o 0,57 proc. do 30 928 egz. - jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Natomiast na czwarte miejsce spadł miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 22,07 proc. do 27 786 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w lipcu br. wyniosła 27 786 egz., po spadku o 15,82 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communcation) poszedł do góry o 5,77 proc. do poziomu 13 810 egz.

Zobacz tabelę


W lipcu 2014 roku w porównaniu do czerwca 2014 roku najwięcej zyskał „Playboy” (jego sprzedaż ogółem wzrosła o 11,01 proc.), zaś jedyny spadek odnotowało „CKM” (16,81 proc.).

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas