Prasa2014-06-13
2

„Men’s Health” na czele sprzedaży wśród pism męskich. „CKM” z największym spadkiem

W I kwartale 2014 roku na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla mężczyzn znalazł się „Men’s Health”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Z kolei najwięcej stracił magazyn „CKM”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w I kwartale 2014 roku wyniosła 62 394 egz. i względem analogicznego okresu rok wcześniej była wyższa o 8,76 proc. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki

Na drugim miejscu uplasował się „Playboy” (Marquard Media Polska). W analizowanym okresie magazyn ten zanotował spadek wynoszący 4,78 proc., co w efekcie dało mu wynik sprzedażowy na poziomie 45 217 egz.

Ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 21,44 proc. do 30 302 egz.

Za podium uplasowało się „Logo” (Agora), którego sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 16,05 proc. do 26 408 egz.

Z kolei wśród pism biznesowych pierwsze miejsce zajął „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w I kwartale br. wyniosła 30 258 egz., po spadku o 5,73 proc.

Natomiast wynik biznesowo-lifestylowego miesięcznika „Sukces” (Gremi Business Communcation) wzrósł o 10,65 proc. do poziomu 14 701 egz.

Zobacz tabelę


W marcu 2014 roku liderem również był „Men’s Health”, którego sprzedaż ogółem w porównaniu do marca 2013 roku zwiększyła się o 4,78 proc. do 57 986 egz. Z trzeciego na drugie miejsce awansował „Playboy” (36 929 egz.; spadek o 1,11 proc.). Natomiast na trzecie miejsce spadło „CKM” (29 390 egz.; w dół o 22,88 proc.).

W tym ujęciu najwięcej straciło „Logo” - było to 23,62 proc. do 23 169 egz.

Zobacz tabelę


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas