W październiku 2012 roku pozycję lidera wśród miesięczników lifestylowych dla panów obronił „Men’s Health”. Największym wzrostem pochwalić się może „Playboy”, z kolei największy spadek dotknął pisma „CKM”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men's Health” (Motor-Presse Polska) w październiku 2012 roku wyniosła 59 655 egz. i względem analogicznego okresu ub.r. była niższa o 4,85 proc.
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska), który zanotował wzrost wynoszący 19,80 proc., co dało mu w efekcie wynik sprzedażowy na poziomie 54 891 egz. Jest to jednocześnie największy wzrost w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się „CKM” (Marquard Media Polska), którego średnia sprzedaż ogółem spadła o 11,51 proc. do 44 534 egz. - to z kolei był największy spadek w zestawieniu.
W październiku 2012 roku w porównaniu do września 2012 roku także największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 30,58 proc.) pochwalić się może „Playboy”. Z kolei największy spadek również i tutaj dotknął pisma „CKM” - wyniósł on 3,32 proc.