W sierpniu 2015 roku wszystkie pisma dla mężczyzn zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w sierpniu 2015 roku wyniosła 50 124 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była ona niższa o 14,78 proc. - jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 6,19 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 35 543 egz.
Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 3,92 proc. do 27 715 egz.
Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało „Logo” (Agora). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 12,72 proc. do 24 543 egz.
Z kolei wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w sierpniu br. poszedł do góry o 21,19 proc. do poziomu 29 827 egz.
Zobacz tabelęW porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem, wynoszącym 2,41 proc., pochwalić się mógł „Playboy”. Z kolei najwięcej straciło „Logo” - było to 19,25 proc.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.