Reklama2015-03-10
3

Menedżerowie Mode Design Group nago reklamują rebranding firmy

Szefowie firmy Mode Design Group postanowili przekształcić ją w agencję marketingu zintegrowanego Viceroy Creative. Aby zwrócić uwagę branży i klientów na tę zmianę wystąpili na plakatach w strojach Adama i Ewy.

Działająca w Nowym Jorku Mode Design Group była firmą zajmującą się projektowaniem i marketingiem. Szefowie postanowili jednak zmienić ją w świadczącą pełen zakres usług reklamowych agencję o nazwie Viceroy Creative.

Rebrandingowi firmy towarzyszy seria plakatów, na których jej szef David Moritz, dyrektor kreatywna Gabrielle Rein oraz account manager Raegan Gillette występują nago. Jedynym ubranym uczestnikiem sesji zdjęciowej pozostaje Aaron Bearce, dyrektor finansowy Viceroy Creative.

Wszystkie fotografie zostały zrobione w wystylizowanych wnętrzach i starannie zainscenizowane, na każdym plakacie pojawia się także hasło reklamujące potencjał i kompetencje nowej agencji, m.in. „Luksusowi eksperci”, czy „Uzależnieni od projektowania”.


W wywiadach menedżerowie Viceroy Creative przyznają, że przygotowanie do nagiej sesji zdjęciowej wymagało od nich pewnego mentalnego przygotowania, jednak rozebranie się przed obiektywem ostatecznie nie było tak trudne, jak mogło się wydawać. David Moritz nie ukrywa, że inspiracją do nietypowej koncepcji nagłośnienia rebrandingu agencji była historia Stefana Sagmeistera i Jessiki Walsh, dwojga pracowników branży reklamowej, którzy ogłaszając swoje partnerstwo w 2012 r. także opublikowali swoje nagie zdjęcia (patrz poniżej).

Autor:ps

Więcej informacji:rebranding, naga sesja

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas