Reklama2016-03-10
3

Mercedes gratuluje BMW 100-lecia i funduje darmowe zwiedzanie swojego muzeum

W internetowym klipie i reklamach prasowych Mercedes pogratulował koncernowi BMW stuletniej rocznicy powstania. Puścił też oko do konkurenta zapraszając pracowników BMW do darmowego zwiedzania swojego muzeum motoryzacji w Stuttgarcie.

7 marca br. minęło dokładnie 100 lat od momentu pojawienia się na rynku marki BMW. Tę okrągłą rocznicę postanowił przypomnieć jeden z największych konkurentów BMW, marka Mercedes.

Wchodzący obecnie w skład koncernu Daimler Mercedes opublikował w kilku poczytnych niemieckich tytułach prasowych (m.in. we „Frankfurter Allgemeine Zeitung”) ogłoszenie, w którym dziękuje BMW za 100 lat rywalizacji na rynku.

Oprócz tego Mercedes zamieścił w internecie krótki klip nawiązujący do prasowej reklamy. Oprócz wspomnianych podziękowań za stuletnie współzawodnictwo w motoryzacji pojawia się tam zdanie: „Poprzednich 30 lat było trochę nudne”. W ten sposób Mercedes w przewrotny sposób nawiązał do faktu, że jest firmą z większą tradycją - powstał w 1886 r., czyli dokładnie trzy dekady wcześniej niż BMW.

To nie koniec. W ramach akcji uczczenia jubileuszu konkurenta Mercedes poinformował w komunikacie, że zaprasza wszystkich pracowników BMW do darmowego zwiedzania prowadzonego przez siebie muzeum motoryzacji w Stuttgarcie, w którym prezentowana jest cała historia samochodu od momentu jego powstania do dnia dzisiejszego.

Autor:ps

Więcej informacji:Mercedes, BMW

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas