Internet2014-07-23
1

Merlin.pl stawia na SALESmanago

Merlin.pl wybrał system SALESmanago Marketing Automation do realizowania strategii personalizacji i automatyzacji marketingu.

SALESmanago umożliwił segmentację klientów Merlin.pl na podstawie danych transakcyjnych i behawioralnych klientów pochodzących z różnych zbiorów danych.

Obecnie system jest wykorzystywany przez Merlin.pl do automatyzacji i personalizacji e-mail marketingu. W kolejnych fazach wdrażane mają być automatyzacje oparte o dynamiczne treści na stronie www oraz retargeting w sieciach reklamowych i retargeting e-mailowy do anonimowych użytkowników przebywających na stronie internetowego sklepu.

W kwietniu br. sklep Merlin.pl odwiedziło 997,2 tys. internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Autor:km

Więcej informacji:Merlin.pl, SALESmanago

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas