Reklama2012-11-14
1

Męska grypa reklamuje Gripex

Ruszyła jesienna kampania reklamowa preparatu Gripex (USP Zdrowie) oparta na koncepcji męskiej grypy. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Gong, Starcom i Ciszewski MSL.

W swojej nowej kampanii Gripex żartobliwe puszcza oko do wszystkich kobiet, które borykają się w sezonie zachorowań ze zjawiskiem męskiej grypy. W ramach akcji na stronie meskagrypa.pl udostępniono test pozwalający błyskawicznie diagnozować chorobę i porównywać wyniki w skali kraju.

Celem akcji jest podkreślenie, że Gripex szybko  i skutecznie zwalcza przeziębienie i grypę. Niestandardowa kreacja i bardziej emocjonalny, interaktywny charakter kampanii mają wyróżnić markę i pozwolić dotrzeć do młodszych konsumentów.

Działania do końca listopada będą prowadzone w internecie (reklamy na portalach Gazeta.pl, WP.pl i Onet.pl), telewizji i radiu (aktywności public relations w „Dzień Dobry TVN” i Esce Rock), prasie (reklamy w „Metrze”) oraz na outdoorze (billboardy i citylighty w największych aglomeracjach). Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Gong, działania PR realizuje agencja Ciszewski MSL, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Gripex

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas