Reklama2015-01-15
7

Męski pocałunek reklamuje kosmetyki Axe

Element zaskoczenia to klucz wykorzystany przez markę Axe w reklamie nowych kosmetyków do włosów. Uwagę odbiorcy przyciąga niespodziewany pocałunek między dwoma mężczyznami.

Bohaterem reklamowego spotu marki Axe jest młody człowiek siedzący przed telewizorem i bezmyślnie przerzucający kolejne kanały.

Sytuacja zaczyna się zmieniać, gdy w pewnym momencie chłopak dostrzega, że to on sam stał się centralną postacią kolejnych scen pokazanych na ekranie. W jednej z nich, stylizowanej na czarno-białe filmy z połowy ubiegłego wieku główny bohater całuje dziewczynę, po czym odwraca się i wymienia równie namiętny pocałunek z mężczyzną.

W komunikacie towarzyszącym pojawieniu się nowego spotu Nick Gill, dyrektor kreatywny agencji BBH London odpowiadającej za przygotowanie reklamy wyznał, że jest dumny z tej kreacji pełnej niespotykanej filmowej inwencji.

Autor:ps

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas