Prasa2007-02-23
0

Metamorfoza miesięcznika Żagle

Większy format, więcej treści oddających istotę żeglarstwa - to zmiany wprowadzone od marcowego wydanie Żagli.

- "Żagle" to największe i najstarsze w Polsce czasopismo poświęcone żeglarstwu, wszechstronne i o wysokim poziomie merytorycznym. Zachowując to, co w piśmie najcenniejsze i trafiając w potrzeby dotychczasowych czytelników, chcemy zarazić żeglarstwem wszystkich niezdecydowanych, szukających ciekawych sposobów aktywnego wypoczynku, ceniących ducha przygody – powiedział Waldemar Heflich, redaktor naczelny miesięcznika „Żagle”.

           

Nową grafikę stworzył Marek Trojanowski, autor dotychczasowego projektu graficznego „Żagli” i Rościsław Szwedow, dyrektor kreatywny Wydawnictwa Murator. Grafika ma za zadanie dawać poczucie luksusu.. Wprowadzono mocne otwarcia rozdziałów, wyraźną paginację dostosowaną do tematyki i wyróżniającą ją. Zastosowano infografikę i nowe czcionki. Zmieniono okładkę, która ma podkreślać dynamikę, piękno i przyjemność z żeglowania. Większy format (230x295 mm zamiast 215x295 mm) służy lepszej ekspozycji zdjęć. Zmodyfikowano logo, dzięki czemu pismo jest bardziej rozpoznawalne.

Marcowy numer na rynku ukazał się 23 lutego.

Marcowe „Żagle” były promowane podczas zakończonych niedawno Targów Sportów Wodnych i Rekreacji WIATR I WODA. Promocją objęto również magazyny i serwisy internetowe Wydawnictwa Murator oraz czasopisma dla mężczyzn, m.in. „Classic auto”.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas