Prasa2014-04-24
0

„Metro” z obłożeniem o kampanii kierowanej do osób starszych

W piątek 25 kwietnia br. do dziennika „Metro” (Agora) dołączony zostanie dodatek skierowany do osób starszych o kampanii „Nie znasz? Nie otwieraj!”. W niedzielę dniu kanonizacji Jana Pawła II wydanie zostanie rozdane pod kościołami w 15 miastach.

Dystrybucja piątkowego wydania „Metra” pod kościołami pozwoli na dotarcie do osób po 50 roku życia. W gazecie znajdą się informacje na temat włamań do mieszkań metodą „na wnuczka”.

„Metro” będzie rozdawane w godzinach porannych: między godziną 8.00 a 10.00, przed transmisją uroczystości kanonizacyjnych.

Niedzielna dystrybucja gazety obejmie 15 miast: Wrocław, Opole, Kraków, Katowice, Legnica, Jelenia Góra, Wałbrzych, Tarnów, Nowy Sącz, Tychy, Bielsko Biała, Częstochowa, Bytom, Gliwice, Rybnik. Dodruk piątkowego wydania liczy 38 tys. egzemplarzy.

Z danych ZKDP wynika, że średnie rozpowszechnianie bezpłatne ogółem „Metra” w 2013 roku wyniosło 293 280 egz.

Autor:łb

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas