Reklama2004-09-21
0

MI POLSKA dla marki Artresan

ASA sp. z o.o. prowadzi kampanię telewizyjną marki Artresan

Emisja spotów telewizyjnych 15 i 30' rozpoczęła się 20 września i zakończy w listopadzie br.
Kampania TV będzie wsparta materiałami POS, które trafią do największych aptek.

Kampania telewizyjna i materiały POS mają charakter edukacyjny. Informują o przyczynach i mechanizmie choroby zwyrodnieniowej stawów, przekonują o możliwości znalezienia rozwiązania na dolegliwości oraz zachęcają grupę docelową do używania Artresanu w profilaktyce i leczeniu choroby zwyrodnieniowej stawów.
Celem kampanii jest utrzymanie pozycji lidera na rynku produktów opartych na glukozaminie.

Strategia, kreacja, media-Agencja Reklamowa MI Polska
Anna Szczęsna Dyrektor Działu Kreacji
Piotr Florczak Dyrektor d/s Obsługi Klienta
Joanna Zygadło Copywriter
Katarzyna Maciak Specjalista d/s Mediów

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas