Reklama2016-10-13
0

Michael Phelps niezadowolony ze swojego laptopa reklamuje Intel (wideo)

W nowej kampanii procesorów Intela amerykański pływak Michael Phelps, zdobywca rekordowej liczby medali olimpijskich nie kryje zawodu z powodu swojego powolnego i starego laptopa. O konieczności przesiadki na nową maszynę opartą na technologii Intela przekonuje go komik Jim Parsons, który jest twarzą marki.

Kampania, której start planowany jest na przyszły tydzień, składa się z dwóch spotów będących wariacją jednego tematu.

W obu krótkich reklamach amerykański pływak Michael Phelps, zdobywca rekordowej liczby medali olimpijskich siedzi na pływalni i z nieukrywanym rozczarowaniem obserwuje zacinający się film oglądany na przestarzałym komputerze.

W pewnej chwili obok Phelpsa pojawia się Jim Parsons, aktor komediowy będący od pewnego czasu twarzą marki Intel w reklamach tego koncernu.

Parsons tłumaczy słynnemu sportowcowi, że najszybszy pływak na naszym globie nie powinien używać najwolniejszego komputera na świecie. I proponuje Phelpsowi przesiadkę na nowy laptop wykorzystujący najnowszy procesor i wydajne technologie Intela.

Za kampanię odpowiedzialne są agencje McGarryBowen oraz należąca do Intela Agency Inside.

Autor:ps

Więcej informacji:Intel, Michael Phelps, laptop, Jim Parsons

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas