Internet 2010-06-24
0

Michał Celiński na czele działu strategii Autentiki

Agencja interaktywna Autentika uruchomiła swój dział strategii. Kieruje nim Michał Celiński, który do firmy przeszedł z Xevin Consulting.

Kierownictwo agencji Autentika uzasadnia stworzenie działu strategii tym, że klienci coraz częściej oczekują od niej obsługi 360 stopni i kreatywnego podejścia również na poziomie opracowywania koncepcji strategicznych. – Od współczesnej agencji interaktywnej wymaga się znacznie więcej niż efektownych pomysłów – ważna jest też spójność i skuteczność podjętych działań – opisuje Michał Samojlik, prezes zarządu firmy.

Nową komórką Autentiki kieruje Michał Celiński (na zdjęciu), który poprzednio pracował jako dyrektor zarządzający agencji doradczej Xevin Consulting, obsługując takich klientów jak ING Bank Śląski, Polkomtel czy Teva Pharmaceutical. Wcześniej Celiński zajmował stanowisko internet research managera w departamencie internetu CR Media Consulting.

Autor: tw

Więcej informacji: Michał Celiński, Autentika

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas