Reklama2017-07-28
2

Michał Ciundziewicki i Marcin Maszewski z Jet Line inwestują w agencję Directors, Radek Miklaszewski jako CEO

Od lewej: Radek Miklaszewski, Agnieszka Jędrzejczak, Łukasz Myszkowski i Piotr GóreckiOd lewej: Radek Miklaszewski, Agnieszka Jędrzejczak, Łukasz Myszkowski i Piotr Górecki

Michał Ciundziewicki i Marcin Maszewski, właściciele firmy reklamy zewnętrznej Jet Line, kupili pakiet udziałów agencji reklamowej Directors. Funkcję CEO w Directors obejmie Radek Miklaszewski, od roku związany z Jet Line.

- Od 23 lat w Jet Line tworzymy przestrzeń do komunikacji. Realizujemy kampanie outdoorowe i tak pomagamy markom opowiadać historie. Wyspecjalizowaliśmy się w komunikacji w przestrzeni, a jednocześnie jesteśmy zapraszani do współpracy przy innych projektach. Uznaliśmy, że nadszedł czas na wykorzystanie tych naszych doświadczeń - uzasadnia Michał Ciundziewicki, prezes Jet Line. - Nadal jesteśmy ekspertami od komunikacji w przestrzeni i właśnie tę przestrzeń powiększamy o nowe obszary - dodaje.

- Cały czas zmieniamy się i rozwijamy, aby odpowiadać na potrzeby naszych klientów, dlatego za cel strategiczny uznaliśmy integrację z podmiotem świadczącym komplementarne usługi. Szukaliśmy partnera z pozycją w branży, ale będącego niezależnym, polskim organizmem. Inwestycyjną propozycję Michała i Marcina uznaliśmy za doskonałą okazję na uzupełnienie naszych rozwiązań o nowe pola do skutecznej i kreatywnej komunikacji - komentuje Piotr Górecki, managing creative partner Directors. - Potrafimy razem działać bardzo efektywnie, czego ostatnim przykładem jest owocna współpraca Directors i Synchro.Lab - zaznacza Łukasz Myszkowski, dyrektor kreatywny i partner w Directors.

Nie podano, ile Ciundziewicki i Maszewski zapłacili za udziały w Directors. Pozostałymi udziałowcami agencji pozostają Piotr Górecki i Łukasz Myszkowski.

W ramach transakcji funkcję CEO w Directors objął Radek Miklaszewski. Od połowy ub.r. jest on szefem uruchomione przez Jet Line agencji marketingu cyfrowego Synchro.Lab, a wcześniej pracował m.in. w Grupie Walk, TBWA i OMD.

Agencja Directors została założona w 2008 roku, obecnie zatrudnia 18 osób, działem client service zarządza Agnieszka Jędrzejczak. Klientami firmy są m.in. Deutsche Bank, Apsys, Infiniti, Grupa Carlsberg i Nutricia.

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas