Prasa2016-12-12
6

Michał Helman na czele działu sprzedaży reklam Burda International Polska

Michał HelmanMichał Helman

Michał Helman objął w Burda International Polska nowo utworzoną funkcję chief commercial oficera. W wydawnictwie pracuje od 11 lat.

Jako chief commercial oficer Michał Helman będzie odpowiadał w Burda International Polska za zarządzanie połączonym działem sprzedaży reklamy: prasowej, digital, projektów specjalnych i eventów. Będzie podlegał bezpośrednio zarządowi wydawnictwa.

- Moim celem jest zbudowanie jednego, silnego zespołu reklamy i kreowanie najlepszych rozwiązań biznesowych dla naszych klientów. Poprzez portfolio ponad 40 tytułów prasowych i 18 sprofilowanych witryn internetowych Burda od lat dociera do milionów wymagających polskich czytelników i użytkowników internetu - zapowiada Helman.

Burda International Polska uzasadnia, że połączenie wszystkich działów sprzedaż oferty reklamowej wynika z dostosowania struktury firmy do jej strategii biznesowej.

Michał Helman pracuje w Burda Polska od 11 lat. Przez ostatnie trzy pełnił funkcję wydawcy, a później dyrektora zarządzającego segmentu luksusowego (obejmującego magazyny „Elle”, „Elle Deco”, „Glamour”, „Gala”, „InStyle”). Przed połączeniem wydawnictwa z Gruner+Jahr był wydawcą magazynów męskich oraz dyrektorem operacyjnym w Burda Communications.

Poprzednie obowiązki Michała Helmana zostaną podzielone między dotychczasowych dyrektorów zarządzających segmentami. Natomiast poprzedni dyrektorzy sprzedaży reklamy: prasowej, digital, projektów specjalnych i eventów będą teraz raportowali do Helmana.

Autor:tw

Więcej informacji:Michał Helman, Burda

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas