Prasa 2021-09-02
5

Michał Kaczmarski dyrektorem e-commerce w spółce Infor PL SA

Od września do zespołu Infor PL dołączył Michał Kaczmarski. Na stanowisku dyrektora e-commerce będzie odpowiedzialny za kanał sprzedaży online. Do niedawna pracował w Agorze, gdzie odpowiadał za subskrypcje Wyborcza.pl.

Kaczmarski przez ostatnich siedem lat pracował w Agorze, gdzie prawie od początku budował biznes subskrypcyjny Wyborcza.pl. Był odpowiedzialny m.in. za pomysł, wdrożenie i pozyskanie dofinansowania z funduszu Google DNI na narzędzie Harmony, pozwalające osiągać wyższe przychody cyfrowe dzięki lepszemu wykorzystaniu danych o użytkownikach.

Czytaj też: "Gazeta Wyborcza" łączy działy, bo chce pozyskać nowych subskrybentów w internecie. Na czele Marcin Madej

Od 14 lat zajmuje się digital oraz e-commerce. Rozwijał digitalowe kanały sprzedaży Sony Ericsson, LGE czy KIR SA. Był uczestnikiem półrocznego projektu Subscriptions Lab organizowanego przez Google, Financial Times Strategies i International News Media Association.

Jest absolwentem studiów Executive MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

W ub.r. Infor PL osiągnął 52,37 mln zł przychodów i 6,33 mln zł zysku netto, z czego 4,93 mln zł zostanie wypłacone Ryszardowi Pieńkowskiemu jako dywidenda.

Autor: jsx

Więcej informacji: Infor PL, e-commerce, Michał Kaczmarski, Infor

KOMENTARZE (5) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas