Prasa 2018-11-30
1

Michał Kaliński po 7 latach odchodzi z Grupy Bauer Media Polska. „Restrukturyzacja”

fot. materiały prasowe fot. materiały prasowe

Michał Kaliński, który do tej pory kierował działem sprzedaży korporacyjnej, odchodzi z Grupy Bauer. Jego obowiązki przejęli Tomasz Ramza i Izabela Sarnecka.

Wydawnictwo Bauer od początku grudnia wprowadzi zmiany w sprzedaży swojej korporacyjnej oferty multimedialnej.

Za prowadzenie działań sprzedażowych crossmedialnych grupy będzie odpowiadać Tomasz Ramza, szef negocjacji korporacyjnych. Tak jak dotychczas, będzie również pełnić funkcję dyrektora generalnego działu sprzedaży Grupy RMF. Do jego głównych zadań należy m.in. prowadzenie polityki sprzedaży oraz negocjacje z domami mediowymi.

Z kolei za pakiety i oferty crossmediowe będzie odpowiadać biuro reklamy Wydawnictwa Bauer. Zarządza nim Izabela Sarnecka, dyrektor biura reklamy.

Jak podano w komunikacie "w związku z procesem restrukturyzacji w firmie" z Grupy Bauer odchodzi Michał Kaliński, który do tej pory kierował działem sprzedaży korporacyjnej.

Kaliński odchodzi po 7 latach

Kaliński pracował w Bauerze od lutego 2011 roku. Wcześniej - przez 15 lat - pracował w TVP.

Wydawnictwo Bauer to największy wydawca prasowy w Polsce. Według danych ZKDP w ub.r. firma publikowała 49 tytułów prasowych (m.in. magazyny luksusowe, poradnikowe, motoryzacyjne, kulinarne i telewizyjne), których łączna sprzedaż wyniosła 238,35 mln zł, o 0,45 proc. mniej niż rok wcześniej. W ub.r. zanotowała 495 mln zł wpływów (po wzroście w skali roku o 3,1 proc.) i 119,81 mln zł zysku netto (wobec 109,03 mln zł rok wcześniej).

 

 

Autor: NB

Więcej informacji: Grupa Bauer, reklam, biuro sprzedaży,

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas