Telewizja2021-07-12
49

Michał Karnowski, Adrian Stankowski i Jacek Karnowski najpopularniejszymi ekspertami „Wiadomości” TVP

Michał Karnowski, Adrian Stankowski i Jacek Karnowski - to trójka komentatorów najczęściej pojawiających się w głównych wydaniach „Wiadomości” TVP w drugim kwartale br. - wynika z analizy Press-Service Monitoring Mediów dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Jak niedawno pisaliśmy, w drugim kwartale tego roku w „Wiadomościach” najczęściej gościły wypowiedzi czołowych polityków PiS: prezydenta Andrzeja Dudy, prezesa Jarosława Kaczyńskiego oraz premiera Mateusza Morawieckiego.

Liderem Michał Karnowski

Jeśli chodzi o samych komentatorów prym w analizowanym okresie wiódł Michał Karnowski, publicysta „Sieci” i Wpolityce.pl (oraz członek zarządu ich wydawcy, spółki Fratria). Od kwietnia do czerwca pojawiał się w wieczornych wydaniach „Wiadomości” TVP 21 razy, łącznie jego wystąpienia trwały 303 sekundy.

Na kolejnych miejscach pod względem ilości czasu antenowego znaleźli się redaktor naczelny Gpcodziennie.pl i publicysta „Gazety Polskiej” Adrian Stankowski (242 sekundy, 20 występów), redaktor naczelny „Sieci” Jacek Karnowski (223 sekundy, 17 występów), historyk Mieczysław Ryba (187 sekund, 18 występów), redaktor naczelny Agencji Informacyjnej Miłosz Manasterski (177 sekund, 14 występów), ekonomista Zbigniew Krysiak (138 sekund, 13 występów), publicysta „Sieci” Wojciech Biedroń (137 sekund, 13 występów), ekspert ds. wschodnich Grzegorz Kuczyński (129 sekund, 10 występów) oraz redaktor naczelny „Gazety Polskiej” Tomasz Sakiewicz (124 sekundy, 10 występów).

 

 
Komentatorzy "Wiadomości" w drugim kwartale 2021 roku
Infogram

 

Wszyscy trzej, jak wynikało z analizy użytkownika Twittera o pseudonimie FlasH, byli w czołówce najczęściej komentujących "Wiadomości" w 2020 roku: Stankowski był na miejscu pierwszym, Michał Karnowski na piątym, a Jacek Karnowski na ósmym (analiza nie obejmowała łącznego czasu antenowego, jedynie liczbę występów).

W czerwcu 2021 roku „Wiadomości” oglądało 1,98 mln osób (1,59 mln w TVP1 i 391 tys. w TVP Info) – to spadek o 23,25 proc. Udział serwisu uplasował się na poziomie 18,63 proc. (rok wcześniej było to 22,90 proc.).

Autor:jsx

KOMENTARZE(49)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas