Internet2012-02-15
0

Michał Kulka na czele marketingu Merlin.pl

Michał Kulka został dyrektorem marketingu spółki Merlin.pl. Wcześniej pracował m.in. w Sales&More, PTC i Noble Banku.

- Ma wieloletnie doświadczenie w branży internetowej, z powodzeniem zarządzał i rozwijał projekty związane z nowymi technologiami. W swojej pracy wykazuje szczególną dbałości o klienta i zrozumienie jego potrzeb, co jest bardzo spójne z naszą polityką - tak Michała Kulkę rekomenduje Anna Bogdańska, prezes Merlin.pl. - Merlin.pl jest bardzo silną marką o ogromnej rozpoznawalności. Stawiam sobie za cel utrzymanie tej pozycji, a zarazem rozszerzenie pozytywnego wizerunku na więcej obszarów działalności firmy - zapowiada sam Kulka.

Jako dyrektor marketingu Merlin.pl Michał Kulka odpowiada w firmie za działania marketingowe, zarządzanie marką oraz komunikację. Poprzednio przez prawie dwa lata te aktywności podlegały bezpośrednio Annie Bogdańskiej, a wcześniej dyrektorem marketingu spółki był Radosław Krawczyk, który po odejściu z niej współtworzył m.in. serwis Salon24.pl.

Przez ostatnie ponad pół roku Michał Kulka był business development directorem w agencji Sales&More, odpowiadając za nowych klientów i rozwój oferty. Wcześniej jako dyrektor marketingu Noble Banku stworzył i kierował spółką Noble Concierge. Ponadto pracował w portalach Onet.pl, Expander.pl i Grono.net, w Polskiej Telefonii Cyfrowej zajmował się rozwojem mobilnych multimediów, internetu i reklamy oraz wprowadzał do Polski serwis Sportingbet.com.

Autor:tw

Więcej informacji:Michał Kulka, Merlin.pl

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas