Prezes PMPG Polskie Media Michał M. Lisiecki sprzedał 2,53 proc. akcji firmy za łączną kwotę miliona zł. Nadal jest głównym akcjonariuszem firmy - ma 60 proc. jej akcji.
Jak podano w komunikacie giełdowym, Michał M. Lisiecki w miniony wtorek w transakcji pakietowej sprzedał 263 158 akcji PMPG Polskie media po 3,8 zł za akcję, co oznacza, że wartość transakcji wyniosła milion zł.
W efekcie liczba posiadanych przez niego akcji spółki zmalała z 6,49 do 6,23 mln, a ich udział w kapitale zakładowym - 62,51 do 59,97 proc.
Na koniec piątkowej sesji cena jednostkowa akcji PMPG Polskie Media wynosiła 4,65 zł. W obrocie giełdowym jest 10,38 mln zł akcji, kapitalizacja spółki wynosi 48,3 mln zł.
Prasa | PMPG Polskie Media ma nowe logo, nawiązujące do filozofii zen. „Odzwierciedla nasz obecny stan” |
W ub.r. PMPG Polskie Media zanotowała 57,13 mln zł wpływów ze sprzedaży (wobec 51,8 mln zł rok wcześniej) i 7,99 mln zł zysku netto (wobec 5,84 mln zł w 2015 r.).
Do firmy należą przede wszystkim tygodniki „Wprost” i „Do Rzeczy”. Według danych ZKDP w lutym br. średnia sprzedaż ogółem pierwszego wynosiła 18 660 egz., a drugiego - 44 784 egz. W listopadzie ub.r. w rozbudowanej wersji uruchomiono serwis internetowy „Do Rzeczy”, a na początku kwietnia br. wystartował serwis SuperHistoria.pl.