Radio2020-06-18
23

Michał Narkiewicz-Jodko za Bognę Kowalską dyrektorem Agencji Muzycznej Polskiego Radia

Michał Narkiewicz-JodkoMichał Narkiewicz-Jodko

Nowym szefem Agencji Muzycznej Polskiego Radia został Michał Narkiewicz-Jodko. Zastąpił na stanowisku Bognę Kowalską, która - jak dowiadujemy się nieoficjalnie - pozostaje w firmie. To trzecia zmiana na tym stanowisku w ciągu 9 miesięcy.

Do października 2019 roku dyrektorem Agencji Muzycznej Polskiego Radia był Piotr Nagłowski, po czym został odwołany bez podania powodu. Z początku zastąpiła go Elżbieta Janduła, a w styczniu br. nową szefową Bogna Kowalska. Teraz na stanowisko dyrektora Agencji powołano Michała Narkiewicza-Jodko.

Narkiewicz-Jodko to manager, od grudnia 2016 roku pracował w spółce Promotor United Entertainment (Grupa ZPR Media) jako dyrektor produkcji. Z branżą medialną związany jest zawodowo od ponad 20 lat. Pracował już m.in. w Polskim Radiu (jako producent i redaktor), w Biurze Zarządu Telewizji Polskiej (specjalista ds. promocji) i w domu mediowym Mastermind (jako project direktor).  Od lat prowadzi firmę eventową 3 Sky Media.

Agencja Muzyczna to wytwórnia muzyczna, która należy do Polskiego Radia, w strukturze spółki znajduje się w pionie handlowym, podobnie jak Agencja Reklamy i Agencja Promocji.

W ub.r. Polskie Radio zanotowało spadek przychodów o 6,07 proc. do 336,53 mln zł. Nadawca miał 219,32 mln zł z abonamentu rtv i rekompensaty abonamentowej (5,8 proc. mniej niż rok wcześniej), a jego Agencja Reklamy osiągnęła 62,72 mln zł wpływów (po spadku o 7,4 proc.).

Autor:jk

KOMENTARZE(23)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas