Prasa2017-03-06
8

„Studio Dużego Formatu” i „Nogaś poleca” - nowe produkcje własne w kanale Metro

Michał NogaśMichał Nogaś

W czwartek 9 marca br. na antenie Metra zadebiutuje program „Nogaś poleca”, w którym Michał Nogaś zaprezentuje nowości wydawnicze. Sześć dni później widzowie kanału obejrzą „Studio Dużego Formatu”. - Chcemy, aby w ramówce było coraz więcej programów tworzonych przy współpracy z różnymi redakcjami i działami Agory - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory.

W cotygodniowym programie publicystyczno-kulturalnym „Nogaś poleca” Michał Nogaś podpowie widzom Metra, po które książki warto sięgnąć, a których lepiej unikać. W każdym odcinku dziennikarz „Gazety Wyborczej” spotka się z wybranymi autorami, którzy opowiedzą o swoich książkach i ich bohaterach. Premierę cyklu zaplanowano w czwartek 9 marca br. o godz. 19.50.

„Studio Dużego Formatu” to nowy cotygodniowy program publicystyczny telewizji Metra, w którym polscy reporterzy porozmawiają o tematach, które pojawiają się na łamach „Dużego Formatu”. Wśród gości znajdą się m.in. Mariusz Szczygieł, Lidia Ostałowska czy Magdalena Grzebałkowska, Gospodarzem programu będzie Włodzimierz Nowak. Magazyn można oglądać w każdą środę od 15 marca br. o godz. 19.00.

- Na 2017 rok planujemy różnego rodzaju działania marketingowe, związane z promocją kanału Metro. Z doświadczenia wiemy, że bardzo skuteczną metodą promocji są różne formy współpracy pomiędzy mediami z Grupy Agora. Dlatego też tego typu działania zamierzamy kontynuować. Chcemy, aby w ramówce Metra było coraz więcej programów tworzonych przy współpracy z różnymi redakcjami i działami Agory - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Bartosz Hojka, prezes Agory.

W marcowej ramówce Metra znalazły się również serie dokumentalne, takie jak: „Dom na końcu świata” (4 marca, godz. 10.30), „Lekarzy: Ekstremalne wyzwania” (4 marca, godz. 11.35), „Zamieszkaj na nowo” (7 marca, godz. 17.15), „Sekrety ludzkiego ciała” (12 marca, godz. 10.55) i „Lotnisko poniżej zera” (13 marca, godz. 18.15).

Przypomnijmy, że prawdopodobnie jeszcze w pierwszym półroczu br. na antenie naziemnego kanału Metro, pojawią się produkcje z portfolio Discovery Polska. Obie strony negocjują w tej sprawie. W grudniu ub.r. Agora podpisała umowę inwestycyjną z Discovery Polska, na mocy której sprzedała za 4 mln zł 21,5 proc. spółki Green Content, nadawcy kanału telewizyjnego Metro. Łącznie inwestycja kosztować będzie Discovery 14 mln zł.

Nadawcą Metra jest spółka Green Content, należąca do Grupy Agora. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w styczniu br. udział Metra wyniósł 0,2 proc.

Autor:łb

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas