Ruszyła kampania reklamowa chipsów Crunchips (produkowanych przez Lorenz-Bahlsen Snack World), w której biorą udział dziennikarze Michał Pol, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski współtworzący youtube’owy Kanał Sportowy.
W pierwszym etapie akcji Michał Pol na swoich profilach w social media zaprosił internautów do konkursu, w którym należy zgłosić własną legendarną paczkę, czyli skład najlepszej, ale nieoczywistej drużyny piłkarskiego. Zwycięzca otrzyma całą paletę Crunchipsów, czyli łącznie 350 paczek.
Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski pojawią się w kolejnym etapie kampanii.
Za pomysł kreatywny akcji, zakup i planowanie mediów, a także lokowanie produktów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry należąca do Publicis Groupe Polska.
Pol, Smokowski i Stanowski od ponad miesiąca tworzą youtube’owy Kanał Sportowy, jego czwartym udziałowcem jest Mateusz Borek. Kanał ma już ponad 210 tys. subskrybentów, obsługą jego oferty reklamowej zajmuje się agencja Sport Brokers.
Głównym sponsorem Kanału Sportowego jest firma bukmacherska eToto, której twarzami reklamowymi Michał Pol, Tomasz Smokowski i Mateusz Borek są już od ponad roku.