Reklama2011-08-09
0

Michał Rachoń i Aleksander Frydrych w Change Digital

Michał Rachoń i Aleksander Frydrych rozpoczęli pracę w agencji Change Digital. Rachoń poprzednio był związany z Saatchi & Saatchi, a Frydrych - z Scholtz & Friends.

Michał Rachoń (na zdjęciu z lewej) w Change Digital dołączył do zespołu client service. Jako account supervisor będzie odpowiedzialny za projekty dla takich klientów jak Canal+ Cyfrowy, Netia i Bank Millennium.

Rachoń przez ostatnie trzy i pół roku był account supervisorem w Saatchi & Saatchi, gdzie zajmował się obsługą m.in. Fortis Banku, Wedla, Maspeksu i Toyoty. Wcześniej pracował w agencjach Bluesfera i Interactive Solutions.

Natomiast Aleksander Frydrych objął stanowisko digital creative w dziale kreatywnym Change Digital. Będzie odpowiadać za kreację dla klientów takich jak Netia i Cyfra+. Frydrych od ponad czterech lat pracuje jako digital creative. Wcześniej był związany z agencjami Arc Worldwide, Leo Burnett i Scholz & Friends.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas