Reklama2012-12-03
5

Michał Wiśniewski w rewolucyjnej kampanii Avansu (wideo)

Rusza kampania reklamowa sieci elektromarketów Avans z udziałem Michała Wiśniewskiego. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Demo Effective Launching, Alvernia Studios i Easy Media.

Rozpoczęta właśnie kampania sieci Avans jest utrzymana w stylistyce rewolucji, którą podkreśla już hasło główne: „Rewolucyjnie niskie ceny”. Akcja ma w ten sposób podkreślać, że urządzenia RTV/AGD i multimedia są dostępne w Avansie w atrakcyjnych cenach, a ponadto produkty można kupować w serwisie Avans.pl, a potem odbierać w stacjonarnych sklepach tej sieci.

- To sygnał dla tych klientów, w których wirtualne zakupy cały czas budzą opór. Chcemy ich przekonać, że zakupy w sklepie internetowym są równie bezpieczne, jak zakupy w tradycyjnym rozumieniu tego słowa - wyjaśnia Arkadiusz Tomala, wiceprezes Avansu.

- Kampania ma za zadanie zobrazować zupełnie nową strategię dla marki AVANS - rewolucyjną zmianę sposobu myślenia, obalenie zastałego porządku, dynamiczną ekspansję i budowę silnej sieci elektromarketów w całej Polsce - opisuje Arkadiusz Tomala. - Dlatego motywem reklam jest mur ymbolizujący stagnację na rynku branży multimedia/RTV/AGD, młot burzący ten porządek i jednocześnie rewolucjonizujący układ sił w branży oraz wyrazisty celebryta - Michał Wiśniewski, który cały czas bardzo mocno identyfikowany jest z brandem Avans - dodaje Tomala.

Akcja reklamowa - zaplanowana na cały grudzień - obejmuje przede wszystkim telewizję. Kreację kampanii przygotowała agencja Demo Effective Launching, spoty wyreżyserował Kuba Łubniewski, a wyprodukowała firma Alvernia Studios, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Easy Media.

 >>> Michał Wiśniewski reklamuje sieć Avans (foto galeria)

>>> Zobacz wszystkie spoty telewizyjne

Autor:tw

Więcej informacji:Michał Wiśniewski, Avans

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas