Prasa2018-05-07
2

Michalina Słupska brand managerką magazynu „Gala”

Michalina SłupskaMichalina Słupska

Nową brand managerką magazynu „Gala” (Burda International Poland) została Michalina Słupska.

Do jej obowiązków będzie należało: budowanie wizerunku magazynu, współtworzenie krótko i długoterminowego planu promocji, przygotowanie i realizacja planów marketingowych w oparciu o założone cele oraz pozyskiwanie partnerów do akcji marketingowych i transakcji barterowych. Będzie także planowała kampanie marketingowe, reklamowe i sponsoringi, współpracowała z agencjami kreatywnymi i domami mediowymi, analizowała wyniki sprzedaży i czytelnictwa (i tytułów konkurencji) oraz organizowała konkursy. Będzie raportowała do senior business managera segmentu lifestyle Burda International Poland - Edyty Piecyk.

Michalina Słupska przygodę z magazynem rozpoczęła w 2015 roku, współpracując z działem Mody. Od 2016 roku, również w ,,Gali", współtworzyła rubrykę towarzyską (Galaktykę), relacjonując najważniejsze imprezy i wydarzenia w Polsce i na świecie. Od 2017 roku współpracuje również z Fundacją Andrzeja Wróblewskiego, w której to pełni funkcję koordynatora projektów.

Słupska ukończyła studia dziennikarskie, na specjalizacji PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim oraz zarządzanie marketingowe na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, podczas których pół roku kształciła się we Francji w IAE Aix-Marseille Graduate School of Management na kierunku International Business.

 

Autor:pr

Więcej informacji:Michalina Słupska, Gala

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas