Technologie2008-10-08
0

Microsoft będzie oceniał dystrybutorów swojego oprogramowania

Microsoft rozpoczął akcję promującą dystrybutorów udostępniającychna licencji Open oprogramowanie produkowane przez ten koncern. Wramach kampanii takie firmy będą przez pół roku klasyfikowane w"Złotej Lidze IT".

Akcja "Złota Liga IT" promuje firmy dystrybuujące produkowaneprzez ten koncern oprogramowanie w oparciu o licencje grupowe Open,Open Value i Open Value Subscription. W ramach kampanii przez półroku co miesiąc sporządzane będą na podstawie danych handlowychtrzy rankingi takich dystrybutorów w kategoriach: najwyższa wartośćsprzedaży, dynamika sprzedaży i wyjątkowa przedsiębiorczość. Każdyz sześciu etapów programu oraz poszczególne klasyfikacje zostałyprzygotowane tak, by wszystkie podmioty o zróżnicowanej wielkości ikompetencji miały możliwość wystartowania i zmierzenia się zkonkurencją.

Nadrzędnym celem "Złotej Lidze IT" jest promocjawspółpracujących z Microsoftem firm, które w innowacyjny sposóbdostarczają k wartościowe rozwiązania na bazie technologii tegokoncernu. - Premiujemy pasję, z jaką budują oni rynek IT, ichwysokie kwalifikacje, kompetencje, wiedzę i doświadczeniepozwalające na podejmowanie trafnych decyzji - komentuje KamilStawicki z polskiego oddziału Microsoft. Dziesięciu dystrybutorównajwyżej punktowanych w każdej z trzech kategorii otrzyma każdegomiesiąca tytuł Lidera oznaczający dostęp do nowych rynków,dodatkowe kontakty biznesowe oraz wzrost wartości kompetencjimanagementu i pracowników.

Autor:tw

Więcej informacji:Microsoft, Złota Liga IT

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas