Reklama2007-08-13
0

Microsoft sfinalizował zakup aQuantive

Firma Microsoft Corp. stworzyła nową grupę biznesową - Advertsierand Publisher Solution.

Grupa ta będzie współpracować z reklamodawcami i wydawcami wcelu zdobycia mocnej pozycji na rynku internetowej reklamy, który w2011 roku ma osiągnąć wartość 80 miliardów dolarów. Stworzeniegrupy jest uzupełnieniem sfinalizowanego właśnie przejęcia przezkoncern z Redmond firmy aQuantive Inc. za 6 miliardów dolarów.

Nową grupą będzie kierował Brian McAndrews - dotychczasowydyrektor naczelny aQuantive. Będzie ona odpowiedzialna zastworzenie i marketing całego reklamowego biznesu Microsoftu.

Przed miesiącem przejęcie przez Microsoft firmy aQuantivezatwierdziła Federalna Komisja Handlu (Federal Trade Commission -FTC). Z kolei w miniony czwartek zielone światło dla transakcjidali również udziałowcy aQuantive.

Inaczej wygląda sytuacja w przypadku najgroźniejszego rywalaMicrosoftu na rynku reklamy online, jakim jest Google. Lider narynku wyszukiwarek planuje przejęcie za 3,1 miliarda dolarówDoubleClick - kolejnej firmy z branży reklamy internetowej. W tymprzypadku FTC zażądała dodatkowych informacji w sprawie transakcjii jak dotąd jeszcze jej nie zatwierdziła.

Autor:

Więcej informacji:Microsoft, aQuantive

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas