Prasa2005-01-11
0

"Mieć dziecko w Polsce"

Akcja społeczna miesięcznika "Dziecko"

Miesięcznik "Dziecko" wraz z fundacją "Rodzić po Ludzku" inicjujemy akcję "Mieć dziecko w Polsce?" Partnerem akcji jest firma Canpol babies, a patronami medialnymi - "Poradnik Domowy" i radio "Złote Przeboje".

- W ostatniej dekadzie w Polsce z roku na rok rodzi się coraz mniej dzieci. Przyrost naturalny jest ujemny, a większość rodzin ma jedno dziecko. To już nie jest prywatna sprawa każdego z nas. To problem społeczny, bo społeczeństwo jako całość się starzeje. Tymczasem większość młodych kobiet czuje się w tej kwestii pozostawiona sama sobie. Chcielibyśmy zmienić tę sytuację:
- uświadomić społeczną skalę problemu;
- wspierać takie rozwiązania prawne i ekonomiczne, które sprzyjają macierzyństwu (bezpieczeństwo socjalne - dłuższe urlopy macierzyńskie, ale także np. możliwość pracy młodych matek na część etatu, urlopy "ojcierzyńskie");
- zachęcać do tworzenia grup wsparcia;
- popierać tworzenie przedszkoli i innych form opieki nad małymi dziećmi;
- podkreślać rolę i budować prestiż "zawodu" matki - czytamy w komunikacie prasowym nadawcy.

Urodzinowy numer "Dziecka", który świętuje właśnie 10-te urodziny,  ukaże się w nakładzie 110 000 egzemplarzy. Wydanie urodzinowe promowane będzie w kanale telewizyjnym Mini Mini, Radiu ZET, Radiu Złote Przeboje, czasopismach Agory i Gazecie Wyborczej oraz na citylightach (kampania ogólnopolska).

Kampanie reklamowa przygotował dział marketingu Czasopism spółki Agora SA.

Autor:Marcin Szumichora

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas