Reklama2006-06-28
0

Miedź albo nie mieć większe zyski?

Agencja Paralotna przygotowała nowa kampanię dla BPH TFI.

Zwiększające się zapotrzebowanie na miedź i inne metale szlachetne i przemysłowe stale wzrasta i w efekcie wzrastają ich ceny. Aby na tym skorzystać warto zainwestować w pierwszy na polskim rynku fundusz BPH FIZ Dochodowych Surowców, który będzie działać w tym segmencie, czytamy w komunikacie.

  

W kampanii wykorzystane zostaną następujące nośniki: prasa (głównie dzienniki: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Dziennik Polska Europa Świat), Internet (Onet Fundusze, Onet Giełda, Parkiet.com/Fundusze) oraz materiały BTL.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediacom.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas