Reklama2008-01-29
0

Międzynarodowe Targi Łódzkie: z pamiętnika targów

W ramach kampanii promocyjnej targów, Międzynarodowe Targi Łódzkiesięgnęły po najnowsze narzędzia e-pr oraz e-marketingu.

Tradycyjne działania zostały wsparte m.in.: elementamimarketingu wirusowego. Dodatkową platformę komunikacyjną dlawystawców, gości targowych oraz mediów stanowią także pierwszepolskie blogi targowe, prowadzone dla Targów SprzętuFotograficznego, Filmowego, Video i Kinowego FILM VIDEO FOTOwww.fvf.blox.pl orazMiędzynarodowych Targów Komunikacji Elektronicznej INTERTELECOMwww.intertelecom2008.blogspot.com.

Kompleksową obsługę obu projektów zapewnia ASCO Group.

Autor:ARTYKUŁ SPONSOROWANY

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas