Reklama2011-05-12
0

„Miejski. Ale z pazurem” w kampanii Škody Yeti (wideo)

W telewizji, prasie, internecie i na outdoorze wystartowała wizerunkowa kampania reklamowa Škody Yeti. Akcję pod hasłem „Miejski. Ale z pazurem” przygotowały firmy Change Integrated i MediaCom Warszawa.

Prowadzona obecnie kampania Škody Yeti pokazuje, że samochód ten doskonale radzi sobie zarówno w miejskiej przestrzeni, jak też na pozamiejskich bezdrożach. Przekaz pod hasłem „Miejski. Ale z pazurem” podkreśla jednocześnie, że auto to odzwierciedla charakter Škody – jest innowacyjne, energiczne i oferuje dużo ciekawych rozwiązań.

Škoda: jak zmieniał się logotyp marki (infografika)

 

Kampania obejmuje telewizję (30-sekundowy spot), prasę (formaty standardowe i niestandardowe), internet, outdoor (m.in. billboardy w wielkich miastach) oraz kina i kluby fitness. Akcję przygotowały agencja reklamowa Change Integrated (adaptacja kreacji) oraz dom mediowy MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

Autor:tw

Więcej informacji:Škoda Yeti, Škoda

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas