Reklama2006-04-06
0

'Miejskie Dżungle' na outdoorze

Ruszyła zapowiadana na kwiecień kampania outdoorowa marki odzieżowej House.

Widoczna jest już we wszystkich dużych miastach w Polsce.

         

House promuje w niej swoją markę hasłem Urban Jungle – „miejskie dżungle”, odzwierciedlającym miejski, nowoczesny styl życia odważnych i niepokornych ludzi z niepowtarzalną osobowością i fantazją, do których adresuje swoje produkty.

Zdjęcia do layoutu kampanii powstały w większości w Tokio, a kreacja stylistyką nawiązuje do mrocznych dzielnic światowych metropolii.

Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej potrwa do końca kwietnia.

News Outdoor Poland udostępnił w niej sieć systemowych tablic o formacie 6x3 m. Kampanię zaplanował i skoordynował dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas