Prasa2009-08-10
0

Miesięcznik 'Kobieta i Życie' liderem, w górę 'Świat Kobiety'

W maju 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięcznikówporadnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn"Olivia" (Marquard Media Polska) a liderem w segmencie było pismo"Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie"w maju br. wyniosła 543 272 egz. (tytuł zadebiutował na rynku wpaździerniku ub. r.) - wynika z danych Związku KontroliDystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "DobreRady" (Burda Media Polska), które sprzedało się w ilości480 204 egz. (spadek o 3 proc.), a na pozycji trzeciej uplasowałsię "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem napoziomie 468 745 egz. (wzrost o 6 proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane z maja br. do danych z poprzedniego miesiącawidać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik"Poradnik Domowy" (w dół o 11 proc.).

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas