Prasa2007-04-17
0

Miesięczniki dla mężczyzn: CKM i Forbes liderami

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn pokazują, że Forbes jest liderem wśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

'CKM' (Marquard Media Polska) miał w styczniu 2007 sprzedaż ogółem na poziomie 122 600 egz. (o 10 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2006 roku) – wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn.

Na drugie miejscu uplasował "Playboy" (ten sam wydawca) - 97 155 egz. a na trzecim magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) - 70 155 egz.

Zobacz tabelęn.html">"Świat Kobiety" numerem jeden

  • Spada sprzedaż miesięczników młodzieżowych
  • 'Dziecko' liderem
  • Autor:masz

    KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

    NAJPOPULARNIEJSZE

    <WRÓĆ NAPRACA
    PracaStartTylko u nas