Prasa2006-08-29
0

Miesięczniki wnętrzarskie sprzedają się coraz lepiej

Prawie wszystkie wnętrzarskie miesięczniki poprawiły sprzedaż w maju tego roku.

Liderem segmentu jest miesięcznik "Cztery Kąty" (Agora SA), który osiągnął w maju 2006 średnią sprzedaż na poziomie 90 679 egz. wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. W porównaniu z majem 2005 roku oznacza wzrost o 30 proc.

Na drugim miejscu uplasował się ”M jak mieszkanie” (Murator), ze średnią 55 072 egz., a na trzecim – ”Moje Mieszkanie” (G+J Polska) z wynikiem 46 107 egz.

W porównaniu z analogicznym okresem 2005 roku "M jak mieszkanie" zanotował wzrost o 25 proc. a "Moje Mieszkanie" spadek o ponad 12 proc.

 Zobacz tabelęTD>19102Dobre Wnętrze1866018300Dom & Wnętrze1626013322

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas