PR2006-11-26
0

Migut Media z PR-owcem

W listopadzie Hanna Merchel objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. promocji i PR-u w Migut Media.

Do jej zadań należy przede wszystkim promocja wszystkich produktów wydawnictwa, budowanie i utrzymywanie bieżących relacji z mediami, koordynacja i nadzór nad przedsięwzięciami promocyjnymi spółki oraz komunikacja wewnętrzna i identyfikacja wizualna. Jej głównym zamierzeniem w nowym miejscu pracy jest wzmocnienie marki Migut Media.

Merchel była wcześniej ekspertem ds. promocji i marketingu oraz redaktorem prowadzącym magazyn ExPress Pracodawcy w Konfederacji Pracodawców Polskich. Współpracowała również z redakcją publicystyki TVP 3. Pracowała także w Poczcie Polskiej jako specjalista ds. marketingu bezpośredniego.

Proto.pl

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas