PR2017-01-19
7

Mikołaj Kirschke i Piotr Zabłocki uruchomili agencję „Top Story”

Mikołaj Kirschke i Piotr Zabłocki po odejściu z Agory otworzyli własną agencję „Top Story” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Chcą wyróżnić się na rynku tym, że stawiają na marketing narracyjny. Zajmują się zarówno public relations, jak i custom publishing.

Kirschke był redaktorem naczelnym wydawanego przez Agorę miesięcznika „Logo”, Zabłocki - jego zastępcą. Pod koniec listopada ub. roku obaj odeszli z firmy, z która byli związani od lat, by poszukać wyzwań zawodowych poza nią.

Od chwili odejścia z Agory nie chcieli zdradzać, czym się zajmą, poza podawaniem ogólnikowego stwierdzenia, że będzie to projekt związany z internetem. Dziennikarze ostatecznie założyli agencję „Top Story”, zajmującą się PR-em i custom publishing.

Mikołaj Kirschke mówi, że - biorąc pod uwagę ich drogę zawodową - nie było innego wyjścia. - Usiedliśmy i zaczęliśmy się zastanawiać, co robić. Wyszło nam, że najlepiej umiemy opowiadać historie, więc postanowiliśmy pójść w tym kierunku. Dodatkowo niemal całe zawodowe życie zajmowaliśmy się custom publishing, znaliśmy jego specyfikę i to pomogło nam podjąć taką a nie inną decyzję - mówi w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl.

Kirschke podkreśla, że zarówno on, jak i jego biznesowy partner, jako dziennikarze mają ogromne doświadczenie w odbiorze przekazu reklamowanego, kreowanego przez PR-owców. - Wiemy, jak się „w nim” poruszać, żeby najlepiej dotrzeć do odbiorcy. Nas wyróżniać na rynku ma opowiadanie historii, zamiast podawanie suchych faktów na temat biznesu klienta. No i indywidualne, butikowe podejście - kończy Kirschke. „Top Story” zajmuje się opracowywaniem strategii PR dla klientów, identyfikowaniem kluczowych dziennikarzy i docieraniu do nich, pisaniem i redagowaniem tekstów, monitorowaniem mediów itp.

Nowy biznes byłych szefów „Loga” działa od początku stycznia, ale już obsługuje dużych klientów: YouNick Technology Park (fundusz operacyjny dla innowacji z parkiem technologicznym) i Porsche Polska. Mikołaj Kirschke przekonuje, że jeszcze w tym roku jego agencja będzie na tyle rozwinięta, że zacznie zatrudniać nowych pracowników.

Autor:jk

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas