Prasa 2012-02-01
3

Mikołaj Kirschke naczelnym „Logo”

Mikołaj Kirschke od 1 lutego br. będzie redaktorem naczelnym miesięcznika dla mężczyzn "Logo" (Agora SA). Zastąpił Marka Jackiewicza, który w styczniu br. został członkiem zarządu Agory.

Jackiewicz naczelnym „Logo” był od października 2010 rok łącząc tę funkcję ze stanowiskiem szefa segmentu czasopism w Agorze. Zrezygnował z kierowania magazynem w związku z powołaniem do zarządu Agory, co miało miejsce 4 stycznia br. (więcej na ten temat).

Mikołaj Kirschke z „Logo” związany jest od 2006 roku, dotychczas zajmował stanowisko zastępcy naczelnego magazynu. Wcześniej pracował w poznańskim oddziale „Gazety Wyborczej”, w Instytucie Adama Mickiewicza oraz w telewizji WTK w Poznaniu.

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Logo” w październiku br. wyniosła 43 297 egz. (więcej na ten temat).

Autor: pp

Więcej informacji: Mikołaj Kirschke, Logo

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas