Internet2019-08-08
40

Mikołaj Kunica odchodzi z Wirtualnej Polski, będzie naczelnym Business Insider Polska

Mikołaj KunicaMikołaj Kunica

Mikołaj Kunica po roku pracy żegna się z Wirtualną Polską, w której kierował obszarem biznesowo-finansowym - ustalił portal Wirtualnemedia.pl. Od lutego 2020 roku Kunica będzie redaktorem naczelnym Business Insider Polska (należącego do Ringier Axel Springer Polska).

Informację o odejściu Mikołaja Kunicy potwierdził nam Michał Siegieda, rzecznik prasowy Wirtualnej Polski. Z dziennikarzem nie udało nam się skontaktować w ostatnich dniach.

Mikołaj Kunica do zespołu Wirtualnej Polski dołączył we wrześniu ub.r., objął funkcje dyrektora zarządzającego i redaktora naczelnego obszaru biznesowo-finansowego. W lutym br. zaczął prowadzić program „Biznes mówi”. W zeszłym tygodniu na stanowisku dyrektora zarządzającego obszaru biznesu i finansów zastąpił go Rafał Warecki, a redaktorem naczelnym serwisów Money.pl i WP Finanse został Sebastian Ogórek.

Przed pracą w WP Kunica przez trzy lata był dyrektorem biura komunikacji w Grupie Ergo Hestia, a przez dwa lata dyrektorem ds. komunikacji i PR w spółce Polskie Inwestycje Rozwojowe.

Wcześniej przez ponad 10 lar pracował w telewizji, m.in. jako szef zespołu reporterów i gospodarz codziennego programu „Dzień na rynkach” w TVN CNBC (obecnie TVN24 BiS) oraz reporter „Wiadomości” TVP1, „Faktów” TVN i w RTL 7.

Mikołaj Kunica szefem Business Insider Polska od lutego 2020 r.

W środę Ringier Axel Springer Polska poinformował, że od lutego 2020 roku Mikołaj Kunica będzie nowym redaktorem naczelnym serwisu Business Insider Polska. - Na czele Business Insider Polska stanie dziennikarz z szeroką wiedzą na temat biznesu, gospodarki i finansów. Mikołaj Kunica to fachowiec z ogromnym doświadczeniem w mediach oraz w prowadzeniu serwisów z obszaru biznesu i ekonomii - komentuje Jovan Protic, COO w Ringier Axel Springer Polska.

Polska edycja Business Insidera działa od wiosny 2016 roku. Jej poprzedni redaktor naczelny Łukasz Grass odszedł z tej funkcji z końcem kwietnia br. - Chcę wrócić do budowania swojej firmy. Nie mogę już zaangażować się w takim stopniu w Business Insidera i to jedyny powód mojej rezygnacji - uzasadniał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. strony i aplikacje Grupy Wirtualna Polska zanotowały 21,32 mln realnych użytkowników i 2,69 mld odsłon, a serwisy i aplikacje Grupy Ringier Axel Springer Polska - 20,19 mln użytkowników i 1,89 mld odsłon.

Autor:tw

Więcej informacji:Mikołaj Kunica, Wirtualna Polska

KOMENTARZE(40)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas