Internet2018-09-17
25

Mikołaj Kunica będzie szefem obszaru biznes i finanse w Wirtualnej Polsce

Mikołaj Kunica, fot. TVN / Metaluna / Ireneusz KielczykMikołaj Kunica, fot. TVN / Metaluna / Ireneusz Kielczyk

W najbliższym czasie do Wirtualnej Polski dołączy Mikołaj Kunica i obejmie nowo utworzone stanowisko dyrektora zarządzającego i redaktora naczelnego obszaru biznes i finanse, zajmie się stroną produktową WP - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

Według naszych ustaleń, Kunica jako dyrektor zarządzający i redaktor naczelny obszaru biznes i finanse będzie odpowiadał na strategię produktową i kontent WP, ale także za redakcję.

Utworzenie nowego stanowiska, które obejmuje Mikołaj Kunica jest wynikiem - jak dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl - przeprowadzanych obecnie zmian strukturalnych w firmie.

Natomiast dotychczasowa redaktor naczelna redakcji gospodarczej WP Nino Dżikija awansuje na stanowisko zastępcy dyrektora zarządzającego obszarem biznes i finanse. Będzie współpracowała z Kunicą. Z WP związana jest od jesieni ub.r. Zastępcą redaktora naczelnego będzie Sebastian Ogórek.

Kunica wcześniej pracował w TVN i Onecie

W 2016 roku Mikołaj Kunica prowadził dla Onetu debaty przy okazji Światowego Forum Ekonomicznego w Davos. Od 2015 roku pracował w Grupie Ergo Hestia jako dyrektor biura komunikacji, a wcześniej przez niecałe dwa lata był dyrektorem ds. komunikacji i PR w spółce Polskie Inwestycje Rozwojowe. Przedtem przez ponad 10 lat był związany z mediami. W latach 2007-2013 był szefem zespołu reporterów i prowadził codzienny program „Dzień na rynkach” w TVN CNBC. Wcześniej był reporterem „Wiadomości” TVP1 i „Faktów” TVN, pracował też w telewizji RTL 7 i polskiej sekcji Radia BBC.

Ukończył studia magisterskie na Wydziale Historii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studia podyplomowe z zakresu zarządzania biznesem mediowym w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

W pierwszej połowie br. Wirtualna Polska Holding osiągnęła 250,05 mln zł przychodów ze sprzedaży i 27,73 mln zł zysku netto. W segmencie internetowym miała 243,13 mln zł wpływów i 80,37 mln zł skorygowanego zysku EBITDA, a Telewizja WP zanotowała 6,92 mln zł przychodów i 4,4 mln zł skorygowanej straty EBITDA.

Autor:łb

KOMENTARZE(25)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas