Ruszyła bożonarodzeniowa kampania reklamowa słodyczy Milka produkowanych przez Mondelez Polska. Jest realizowana pod hasłem „Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem”.
Kampania jest oparta na spocie opowiadającym o historii koncertu dzieci z piosenkami bożonarodzeniowymi. Dekoracje na scenę przygotowuje niesłyszący woźny, w zamian za co dostaje czekoladowego Mikołaja Milki. Ponadto podczas koncertu jedna z dziewczynek językiem migowym przekazuje mu, o czym jest śpiewana piosenka.
Reklama kończy się hasłem „Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem”.
Globalnie kreacją i produkcją spotu zajęła się agencje Wieden+Kennedy, a jego adaptacją na polski rynek - agencja Carla Zuri. Za aktywności w mediach społecznościowych odpowiada dom mediowy Starcom.
Niedawno przetarg na obsługę reklamową marki Milka w Europie wygrała agencja Ogilvy, przejmując to zlecenie od Wieden+Kennedy.
Przy poprzedniej dużej kampanii Milki, promującej czekoladę Milka darkmilk, pracowały też agencje Carla Zuri i Hasselford (adaptacja spotu), Starcom (aktywności w social media) oraz agencja Big Picture (działania PR).